wii :D

igår var jag med min bror mattias och så var jag med natalie,Adde, Arash och nån som kallas för grodan( Tror att han heter Tomas men är då dock inte säker .. ) men aja hade iaf jätte trevligt med mycke kramar och skratt och skoj och en massa annat.. :D

Vi var oxå ut på en lång promenad på natten, hihi :))
vi smällde lite raketer eller rättare sagt dom smällde, jag var bara rädd xD 
jag gick väl hem till mig mellan 01.45 och 01.55 och var hemma typ 02.00 eller nåt sånt..:D
Åhh gissa om dom där hemma var förbannade..!?
oja det var dom verkligen men liksom jag är snart 19 och jag brode få vara ute länge liksom min mamma var ute till 2-3 på nätterna när hon var tonåring och då borde jag med få vara det tycker jag.. :P

men idag var det nog värre eftersom min styvpappa skällde på mig oxå och oj så han kan skrika.. :/
men tur var att jag lyssnade inte så mycket på vad han sa jag började tänka på andra saker, så jag kopplade bor va han sa..:D

men jag hoppas verkligen inte att dom dricker för mycket ikväll för då drar jag härifrån...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0