tankar,funderingar o inge annat :/

Vette faan hur jag ska göra, allt är åt helvete, mitt liv, min vänkrets, min kärlek min familj ja alltihopa... :(

Igår bråkade mamma och hennes man igen, och inte lite heller, satt i mitt rum och försökte vara social med min bästevän i telen men det gick inte bra, hon hörde dom och sa åt mej att hon kommer över, och jag förstår henne inte ibland, för hade jag varit henne så hade jag lämnat mej för länge sen, men nu är jag ju inte henne, vilket är tur.. :)

30 minuter senare så knackade det på min dörr, och så kom hon in och satt sej i min säng och höll om mej och försökte prata med mej fast det gick ju inte så bra, men hon försökte, sen låg vi i min säng och kolla på tve, men det gick inte så bra, eftersom dom skrek så himla mycket, men vi satte igång min data, och satte igång musiken, på ganska hög volym så vi inte kunde höra dom skrika på varandra, och det hjälpte faktiskt.. :)

Jag är jävligt glad att jag har henne som vän, utan henne så skulle jag inte veta vad jag skulle  göra..<333

Ibland när dom håller på så här, så vill jag inge hellre än att försvinna och lämna världen och allt som finns, för jag orkar fan inte med detta, men då brukar jag ringa/sms/mejla till min bästevän eller min kusin/syster eller en tjejkompis från skolan och dom brukar få mej att funderar på nått annat och hålla mej levande, men en vacker dag så kommer nog inget av det som dom gör, även om jag älskar dom för att dom försöker, men inget av det kommer hjälpa, en vacker dag så kommer jag nog ta mitt liv, det är så jag tänker men jag vet inte hur det kommer bli framöver..


Nu har jag min pojkvän och visst han vet väl inte av allt som har hänt och händer i mitt liv just nu, och jag vet inte om jag ska berätta allt men jag vet att han finns där för mej nu och han har sagt att om de är någe så ska jag berätta för honom och jag har sagt att jag ska de, men han är ju inte här just nu så jag kan ju inte,men men det blir nog bra igen när jag får ha honom här hos  mej.. :))

Men aja, just nu är det väl lugnt men jag är rädd att dom kommer fortsätta vart dom slutade igår, för dom håller på och dricker igen, och guuud, varför lämna jag min fosterfamilj och flyttade hem...!!??
Det är ingen utom jag som vet, men jag trodde ärligt talat att dom hade bättrat sej men det hade dom tydligen inte...://


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0