Orkar faan inte mer :'(

Asså jag har faan inte gjort dej ngt och då har du faan ingen anledning att komma in i mitt rum och skrika på mej, och så säger du att jag är löjlig bara för att jag skriker tillbaka men hallå jag är tonåring, vi käftar emot om nån käftar med oss, asså det tillhör vårat sätt att vara typ.. :O

Asså min styvpappa kommer in i mitt rum och börjar skrika på mej om en massa saker och sen när jag skriker tillbaka får man höra att man är löjlig och ska växa upp, men tänk om jag inte vill växa upp, tänk om jag vill vara liten så mycket som möjligt..!?

Och jag kan säga det att du har slagit mej för sista gången nu, slår du mej igen då jävlar ska du få se vad som händer, jag kommer faan polisanmäla dej din jävel, du håller på och föreläser för oss om att det är fel att slå barn och tjejer och att misshandla är fel, men va faan äre du håller på med då..!?
om det inte är att slå barn och kvinnor som det nu heter ist för tjejer, så vet jag inte vad det är..!!!

jag orkar fan inte mer, vill bara härifrån, kan ni inte bara fatta det, ja jag vet att ni är mina vänner och vill inte förlora mej men kan ni fatta hur det är att leva så som jag gör, och att leva med den familjen jag lever med..?

sorry, jag ber om ursäkt för allt jag gjort mot er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0