Hihi börjar bli bättre :)

Hmm, mitt liv börjar bli bättre, orkar mer och min familj är inte helt knäppa längre, eller ja det kan ju kanske bero på att jag håller mig undan från dom..
Men snart har man ju flyttat härifrån eller ja när man har fått lägenheten, och då slipper jag allt som har med dom och göra...

Till Richard, Madde, Melissa, Rebekkah, Tomas och Erik och Sandra, Åhh vad ska man säga, ni är helt underbara och jag vet inte vad jag skulle göra utan er, ni är alltid så snälla och omtänksamma och bryr er om mig, och jag kommer alltid finnas här för er, när ni behöver hjälp, visst jag kanske inte kommer kunna hålla om er alla och trösta er men jag kommer göra allt via sms och telen och msn iaf till er Richard, Madde och melissa, för ni bor så långt bort, men en vacker dag så kommer jag lägga ut perngar till buss och åka till er, möjligen i sommar blir det, och Sandra,Rebekkah,Tomas och Erik er kan jag ju iaf trösta och hålla om för ni bor ju iaf i samma kommun som jag och ni vet att ni bara behöver ringa eller sms så kommer jag släppa allt och åka hem till er, jag älskar er alla för vad ni har gjort mot mig och att ni alltid har funnits där och fått mig på bättre humör och fått mig att fortsätta att leva när jag inte längre har velat.. <33


Älskar er som bryr er om mig och aldrig lämnar min sida när jag har det som svårast, och till er som bara säger det är bara att stunta i allt och gå vidare så kan jag säga att det är fan inte så lätt när man mår som jag mår ibland och går igenom allt som jag går igenom och har gått igenom..

Ljug aldrig för dom som du älskar, berätta det mesta om vad som får dig att må dåligt, för dom vill verkligen hjälpa dig :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja men visst är dem. Tyvärr kostar tightsen 600 spänn, dem översta som jag älskar mest.

Men fyller 19 om två veckor..så ska tigga lite :D

2010-03-13 @ 17:21:16
URL: http://uppsara.blogg.se/
Postat av: Rebekkah Söderberg

Jag kommer alltid finnas här för dig gumman, och älskar dig bästevän..

Och jag svär på att du förtjänar ett bättre liv än det du har, hoppas allt löser sig för dig..



<3333 :)

2010-03-13 @ 17:29:40
URL: http://myhoneylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0