....!?

Jag orkar inte mer, kan ni inte bara ge er? Ge er med all skit som ni häller över mig, efter varje steg jag tar, kämpar jag varje dag, kämpar för att fortfarande stanna kvar, försöker hålla huvet rakt, försöker att se framåt. Men klarar inge mer efter allt som jag har genomgått, dagar kommer dagar går men allting rasar samman, hela livet går i bitar och jag skulle helst vara nån annan, jag kollar tillbaka på Valen som jag en gång gjorde som skulle göra allting bra. Men det var bara som jag trodde, för livet blir sämre och vad mer kan jag göra än att sitta å vänta på att döden ska komma, för jag duger inte till nånting hur mycket jag än vill, Jag vill bara härifrån tills tiden står still, Jag vill stå rak i ryggen utan att folk ser ner på mig, Jag vill klara av dagen utan att världen tynger ner mig, Jag hade de bra men jag sket i de jag hade

För om de är som ni säger va de bara jag som sabba det. Jag låtsas som ingenting, men jag bryr mig mer för varje dag, men jag får ej va' ledsen, för då visar jag mig svag, Jag visar att jag bryr mig och de är ett stort misstag, visa att de ni gör faktiskt förstör min dag, men vad ska jag göra när ni bara ser ner på mig, Snackar skit och säger att jag borde hänga mig, Jag vill inte gå ut för där finns bara lögner som slängs efter mig och hela dagen går sönder, Sen när jag kommer hem, förstörd efter orden, lägger jag mig i sängen, ensam på jorden, Jag tänker för mig själv "Tänk om jag gjort ett annat val" Att inte slåss, röka och dricka och gjort min mamma glad, Vad skulle hänt om jag hade mamma vid min sida, som hjälpte mig till de sista, skulle jag då fortfarande lida?

När jag skriver det här idag,ångrar jag saker som har hänt. Som skulle slutat annorlunda om jag bara hade tänkt
Att jag skulle ha levt för att det fanns en dag imorron,istället för att bara ta dagen som den kommer, för de förstörde livet, för att jag sket i allt de andra,Jag skulle ha brytt mig om allt och att vi hade varandra, men du försvann och vad kunde jag göra, Du svarar inte när jag pratar, så varför ens försöka? Jag gjorde ett misstag och du blev arg på mig. Men jag lärde mig en läxa och det hände inte igen, Så gör du samma sak mot mig och jag berätta det, Men då fanns jag inte längre, var borta ur din värld och efter den dagen kolla alla ner på mig, För att ingen annan våga, berättade jag sanningen, men ni stod inte för det ni sa, så jag får ta all skit, för ni orka inte bråka utan allt blir mitt fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0