bättre och bättre men inte helt bra :/

Börjar bli bättre och bättre hemma men det är fortfarande inte helt bra..
har bråkat med dom igen, och jag hoppas verkligen inte att det blir värre för jag orkar ärligt talat inte med sånt här just nu, för jag har redan fullt upp med att försöka plugga till skolan, och få upp IG betygen i nästan alla ämnen till iaf G, vill inte vara den dära IG människan längre, asså jag måste ärligt talat skärpa mej så jag inte får gå om eller nått, men det är så jävla svårt att fundera på skolan när det är så himla mycket problem hemma, asså dom fattar ju inte att jag måste sova för att orka upp på morgonen, asså det är egentligen inte så konstigt att jag ringer och sjukanmäler mej ibland bara för att jag är för trött för att orka åka till skolan.... :/

Men nu har jag lovat mej själv och flera av mina vänner att försöka att fokusera på skolan ist...
Från och med nu ska jag lägga all min energi på skolan och skolarbetet och försöka få G i allt...
fritiden får faktiskt vänta, eller jo jag kan nog fokusera på fritiden oxå och killen och vännerna får man ju inte glömma bort helt, fast jag tror att mina vänner skulle vara förstående om jag sa att jag måste dissa dom ett tag och fokusera på skolan och det, men är inte helt säker på att min kille skulle förstå samma sak och vara lika förstående men men får nog ta det som det kommer...


ÖNSKAR ATT ALLT VAR SOM DET VAR FÖRR, INGE BRÅK OCH ALLT VAR TYP FRID OCH FRÖJD!! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0