Åhhh ;)

Nu skriver jag om nått annat än det som jag tidigare har skrivit om :D


Vi ses ju varje dag, men ändå har du ingen aning om vad jag känner för dig, och om du bara visste vad som försigår inne i mitt huvud så skulle det inte vara så himla svårt att känna så som jag göra. :)

Skulle vilja känna dina läppar emot mina och känna dina armar kring mig, och bara få känna att du finns där, åhh gud vilka fina ögon du har, skulle inge hellre vilja kalla dig för min :) <33

Jag tycker om dig Mohammed väldigt mycket, men jag vet inte om jag skulle våga säga det till dig nästa gång jag ser dig, för du ska veta att det är bland annat dig jag tänker på och jag blir så himla glad av att få titta på dig ibland, jag hoppas bara att jag kommer finna mod att våga säga vad jag känner för dig nästa gång jag ser dig... :/ :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0